суботу, 24 вересня 2011 р.

Розбираюсь з нагородками!

Добралась я до своїх нових і стареньких нагородок . Почну з приємного :)

1- дарую створену мною нагороду 10 блогам, що вражають мене своїм роботами, приємно дивують і надихають







1-  Мар"яна "Мій фотосвіт"
2-  Оксанка-Зірочка  "Скарбничка Зірочки"
3-  Соломія "Мрія"
4-  Оля-bre "bre"
5-  Irish Cream "Фантазия не знает границ"
6-  Віра "Відкриточки"
7-  Шуня "Мастерская Радости"
8-  Рената "Лавка Чудес"
9-  Руслана "Моє захоплення"
10- Tata25 "Своїми руками"

2 - Ще раз дуже дякую всім дівчатами за приємні і несподівані ось такі нагороди!!!!!

Нагородка від





Нагородки від kukusya , Ксюмки   і Nataly 

Нагородка від Ladybird




За умовами отримання деяких нагород є правила, я повинна розказати 7 фактів про себе. Отже:
1- я корінна львівянка, мама чудової доці Вікторії і дружина коханого чоловіка Андрія :)
2- люблю слухати старенький джазик (Луї Армстронг, Френк Сінатра, Рей Чарльз). Частенько в мене на компі включено джаз-інтернетрадіо
3- для прийому гостей люблю шукати в неті оригінальні смаколики, щоб вразити гостей, але як головний критерій вибору - швидке приготування )))) не люблю довготривалих кулінарних процесів..
4-  люблю творчість своїми руками :) розмалювати бутилочку,  вишити квіточку на спідничці, приклеїти гудзики на  шльопанці чи камінці на годинник, пришити бантик до плаття і т..д.... ну , щоб було не так як у всіх.
5- люблю чіткість. Ну просто не можу витримати, коли кудись запізнююсь,коли не встигаю виконати роботу в зазначений термін, коли якась подія не розпланована ...
6- 4-5 курси навчання я паралельно пропрацювала барменом . Ці 2,5 роки мене дуже змінили, змінили відношення до людей, відношення до себе, поставились цілі... Згадую ці роки п.о.с.т.і.й.н.о!! А ще мене добре знав райвідділ міліції (я часто їх викликала :)  )
7- перед виходом в декрет, досягла  хорошого кар'єрного  досвіду. Була керівником одного з департаментів фінанс. компанії (хоч і не надовго, бо фірму ліквідували. криза тоді настала :(((   ).... але дуууже цим горджусь, і досі тримаю в шафі свої візитки. Боюсь, що після виходу з декрету мене такий прорив вже не чекає...
 Спочатку не знала, як же тих 7 фактів назбирати... але до 7 вже стіііііііііііільки хотілось сказати  :)


3-  Нагородки, які отримала, і згідно правилам повинна передати , я бачила  у багатьох блогах, з тому дарую їх всім читачам, що заходили у цей пост!!! 
Дякую, що ви у мене є,  ви всі достойні нагород!




7 коментарів:

  1. О! Мені надзвичайно приємно, що створена тобою нагородка помандрує і до мого блогу! Дуже радує те, що мої роботи тобі подобаються)) дякую щиро!))

    було цікаво почитати про тебе)
    *ех.. я просто мрію, щоб мою "компанію" теж ліквідували))) але, на жаль, це неможливо...

    ВідповістиВидалити
  2. Маська, дякую тобі за нагородку!!!! Дуже-дуже кльова! Дуже цікаво було читати про тебе! ;)))) І от ще одне співпадіння в моєму житті : пара Мар"яна і Андрій!!!! В мене чоловік також Андрій ;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю із нагородами. Ти на них дійсно заслуговуєш!!!
    А на рахунок пункту 7 - то тебе чекає ще більший прорив у кар"єрі. Головне бажання і любов до тої справи!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо большое за награду :) так приятно :)
    Очень любопытно было почитать 7 фактов

    ВідповістиВидалити
  5. дякую сонечко за нагородку!!!! дуже приємнно кои твій блог цікавий ))))
    і факти цікавезні ))) а кар"єрного росту обов"язково досягнеш і навіть ще вищого!!

    ВідповістиВидалити

 
my little scrap world © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops